На пътя. Смърт на пътя - между правилата и безотговорността - коментар на Алекси Стратиев и Йонко Иванов
Колани в автобуса. Всеки в автобуса с колан - как се контролира това? Говори заместник–министърът на транспорта Ангел Попов
Ударът в Сирия. Сценарии след удара в Сирия - бившите министри Ивайло Калфин и Тодор Тагарев
Да се пуши ли отново в заведенията - позициите ЗА и ПРОТИВ
Избор на училище. Започва кандидатстването за първи клас в София – как ще бъдат класирани децата?
Сценарии след удара в Сирия
"Денят започва" - 16.04.2018
Коментари за "Сценарии след удара в Сирия"
от @aa40026043 • 17.04.2018
В БЪЛГАРИЯ ЖЕРТВИТЕ МОЖЕ ЧУВСТВИТЕЛНО ДА НАМАЛЕЯТ ПРИ МНОГО СТРОГИ САНКЦИИ ПО ПЪТИЩАТА. ДА СЕ ВЪВЕДЕ НЕМСКА ДИСЦИПЛИНА ПО ПЪТИЩАТА, ДА СЕ ДАДЕ НА ТЪРГ УПРАВЛЕНИЕ БЕЗОПАСНОСТА ПО МАГИСТРАЛИТЕ И КРИТЕРИИ ДА БЪДЕ: КОЛКОТО ПО-МАЛКО ЖЕРТВИ НА ПЪТЯ ИМА, ТОЛКОВА ПО ГОЛЯМО ГОДИШНО ВЪЗНАГРАЖДЕНИЕ ДА СЕ ДАВА НА КОНТРОЛНИТЕ ОРГАНИ.
ДОРИ НЕОБХОДИМО Е ДА СЕ НАЕМАТ НЕМСКИ КОНТРОЛНИ ОРГАНИ ИЛИ ЗА КОНСУЛТАНТИ.
КРАЙНО ВРЕМЕ Е ДА СЕ СПРЕ ТАЗИ ЧОВЕКОЖЕРТВЕНА ВОЙНА.
ДА СЕ ГОНИ КРИТЕРИЙ 100:1, КАТАСТРОФИ / ЖЕРТВА;
ТОВА Е НАЦИОНАЛНО САМОУБИИСТВО ЗА 10 години ДА ИМА ЖЕРТВИ 8-10х.бр....ЦЯЛА АРМИЯ. КАК МОЖЕ ДА НЕ СЕ ВЗЕМАТ МЕРКИ ЗА ТЕЗИ САМУРАЙ, ТЕ ТРЯБВА ДА СЕ ОЗАПТЯТ.
ДЕПУТАТИТЕ ДА РЕШАТ КОЕ ПО ВАЖНО- ПАРИТЕ ИЛИ ЖИВОТА НА ХОРАТА, ЗАЩОТО ЩЕ СЕ ПОЛУЧИ ПАРИ ДА ИМА, А ХОРА ВЕЧЕ НЯМА. НЯМА ПО ГОЛЯМ КАПИТАЛ ОТ ЧОВЕКА.
Вижте всички коментари