Игнат Арсенов: Има ръст на жалбите на ощетени от авиокомпаниите

В това издание на предаването:

Video Player is loading.
Текущо време 0:00
Продължителност -:-
Заредено: 0%
Тип на потока НА ЖИВО
Оставащо време 0:00
 
1x
    • Глави
    • descriptions off, selected
    • Спряни субтитри, selected
      В предаването
      Части от предаването
      Всички броеве

      "Той се дължи от една страна на увеличаване на броя на полетите, а от друга – хората все повече знаят правата си", допълни Арсенов.

      Той обясни още, че ако полетът е отменен или ни е отказан достъп на борда, имаме право на обезщетение в зависимост от разстоянието. Парично обезщетение се дължи само при закъснение над 3 часа.

      "Когато проблемът в полета е предизвикан от обстоятелства, които са извън контрола на авиокомпанията – обилни снеговалежи, големи мъгли, тогава тя не дължи допълнителното парично обезщетение. Но трябва да получим храна, хотел и транспорт до него за сметка на компанията", посочи Арсенов.

      Чуйте последните новини, където и да сте!
      Последвайте ни във Facebook и Instagram
      Следете и канала на БНТ в YouTube
      Вече може да ни гледате и в TikTok
      Намерете ни в Google News

      Пишете ни
      x

      Сигнализирайте нередност

      и/или

      Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

      ** Тези полета не са задължителни.

      captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
      Трябва задължително да въведете кода от картинката
      < Назад