Децата и рекламите - как им влияят?

Предаване: Отблизо, 21.06.2015

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Доказано е, че телевизията има най-голямо влияние върху децата. Ако едно дете по четири часа гледа телевизия дневно, то за година вижда повече от 20 000 реклами, повечето от тях са за закуски и храни с високо съдържание на мазнини, захар и сол. Децата имат изключителна пазарна мощ, само в САЩ имат покупателната им способност е един трилион за година.  Доколко рекламите изкривяват ценностната система на най-малките и трябва ли изобщо да търсим морал в маркетинга? Разговор с ПР експерта Александър Миланов, който свали реклама от ефир, макар че беше на негови приятели, и Ели Герганова от Националния съвет за саморегулация.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад